Wydawca miesięcznika Ekologia i Rynek połączył się z Wydawnictwem Wiedza i Praktyka. Powstała nowa spółka z silnym zaangażowaniem i wsparciem Wiedzy i Praktyki, jako większościowego udziałowca.…
Flash News Warszawa, 23 lipca 2015Zapoluj na letnie trendySezon wakacyjny w pełni, a to oznacza letnie wyprzedaże! Jeśli urlop jeszcze przed Tobą, możesz
Marynarskie dodatki są trendy! Motywy marynarskie nie są zarezerwowane wyłącznie dla marynarzy, bo już od kilku sezonów zyskują na popularności w modzie codziennej i nie tylko. Dla tych, którzy kochają morze i żeglowanie, a
Informacja prasowa, 7.01.2015Dama pikPikowania w kolekcji SolarCharakterystyczna pikowana faktura kojarzona jest ze sportową elegancją. Nic dziwnego – jej korzenie wywodzą się ze stylu angielskiej arystokracji i mody jeździe
Jak wybrać kocyk dla dziecka na chłodniejsze dni?Jesień i zima to wymagające pory roku. Temperatura potrafi znacznie spaść, do tego wiatr i deszcz nie sprzyjają wyjściom na spacer z dzieckiem. Nie oznacza to, że nie powinnaś
Dzisiejszy dzień nie należał do najprostszych, o nie. Po pierwsze – nadeszły TE dni. Wściekam się na wszystko. A raczej- na wiele. Najbardziej wściekam się, jak widzę i słyszę teściową. A że mieszkamy pod jednym dac
Informacja prasowaWarszawa, 28 listopada 2014Jeden naszyjnik, wiele okazji, czyli nowość od Cocktail’meMetaliczny błysk – ten trend zawładnął sercami fashionistek na całym świecie. Najmodniejszy look tego sezonu to: ceki
Tradycja ze smakiemZ Lindowa to nowa marka spod szyldu Delic-Pol. Produkty z tej linii to aromatyczne, luksusowe wypieki, nawiązujące do najlepszych tradycji w cukiernictwie. Jako pierwsze na półkach pojawią się Pierniczki oraz
Konkurs „Otwarte Wtorki z NuPlays” wszedł w kolejną fazę. 16 kwietnia odbył się pierwszy półfinał - do dalszego etapu przeszły zespoły V8 i Mind Asylum. Kolejny półfinał już w najbliższy wtorek, 23 kwietnia 2013 r.
#Profesjonaliści WólczankaWólczanka to od dziesięcioleci nie tylko synonim jakości i dobrego stylu, ale również wyznacznik szeroko pojętego profesjonalizmu. To dlatego w sezonie jesień-zima 2019 twarzami marki zostali #Profes