Classic blue: bycie modnym dawno nie było tak proste!Ponadczasowy, elegancki w swej prostocie, przypominający niebo o zmierzchu, daje poczucie spokoju i zaspokaja potrzebę stabilizacji tak potrzebną u progu nowej ery. W ten, niec
Miłość można okazywać na wiele sposobów – kupując prezenty bez okazji, zostawiając liściki, wysyłając smsy… Z biegiem wspólnych lat jednak, na te romantyczne gesty brakuje nam czasu, pieniędzy lub zwyczajnie – ochoty
Warszawa, 26.02.2014 r.Prezenty na Dzień Kobiet Dzień Kobiet zbliża się wielkimi krokami. Wybór odpowiedniego upominku z tej okazji to często nie lada wyzwanie. Prezentujemy zestawienie sprawdzonych prezentów dla wyjątkowych
#Profesjonaliści WólczankaWólczanka to od dziesięcioleci nie tylko synonim jakości i dobrego stylu, ale również wyznacznik szeroko pojętego profesjonalizmu. To dlatego w sezonie jesień-zima 2019 twarzami marki zostali #Profes
Warszawa, 12 listopada 2014 r.Świąteczne prezenty dla najbliższych –nie czekaj na ich zakup do ostatniej chwili!Przedświąteczna gorączka wielu z nas spędza sen z powiek na długo przed Bożym Narodzeniem, a natłok licznych
Informacja prasowaWarszawa, 5 października 2015 Michał Szulc for Wojas – ekskluzywna linii butówNowoczesne wzornictwo w połączeniu z elegancją, minimalizm i wysmakowane detale – taka właśnie jest kolekcja zaprojektowana
Informacja prasowa: 05/02/2015Premiera kolekcji wiosna/lato 2015Najnowsza kolekcja marki Caterina to owoc mieszanki idei zaczerpniętych z przeszłości z najnowszymi, wynikającymi z możliwości technologicznych oraz potrzeb wsp�
Materiały prasowe, 01.04.2015 r.Skóra niejedno ma imię!Eleganckie i efektowne – skórzane nowości marki OCHNIKW najnowszej kolekcji OCHNIK ponadczasowa, niezmiennie modna i nieustannie inspirująca skóra pokazuje swoje pięk
Dejuna jest serią ceramiki łazienkowej przeznaczoną dla osób starszych i niepełnosprawnych, którym potrzebne są praktyczne udogodnienia. Estetyczną, obszerną umywalkę oraz miskę ustępową zaprojektowano tak, aby użytkownic
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n