Informacja prasowaWarszawa, 20 lutego 2015Think Pink – wiosenne trendy obuwnicze wg Loft37!Think Pink to nowa, wiosenna kolekcja butów Loft37. Projektantki marki, Paulina Kalińska i Joanna Trepka stawiają na delikatność i dzi
Classic blue: bycie modnym dawno nie było tak proste!Ponadczasowy, elegancki w swej prostocie, przypominający niebo o zmierzchu, daje poczucie spokoju i zaspokaja potrzebę stabilizacji tak potrzebną u progu nowej ery. W ten, niec
Informacja prasowaŁódź, 6 marca 2019Dzień Mężczyzny to nie jajaNie ma chyba osoby, która nie wie kiedy obchodzony jest Dzień Kobiet. Czy wiemy natomiast, kiedy tak naprawdę przypada Dzień Mężczyzny? Niekoniecznie. Wiele
Piękna pogoda, którą cieszymy się tego lata, sprzyja zabawie nad wodą. Kto tylko może szuka ochłody nad morzem, jeziorem, rzeką, strumyczkiem, a nawet miejskich fontannach. Niestety, nie zawsze dobra zabawa ma pozytywne zakońc
Informacja prasowaGdańsk, 6 maja 2019 r.Przed nami Mercure Fashion Night by Patryk WojciechowskiWielkie święto mody powraca do Trójmiasta!Przed nami kolejna – 13. edycja wyjątkowego cyklu pokazów Mercure Fashion Night, któ
Never Ever– modny powiew świeżości„Moda przemija, ale styl jest wieczny” – te słowa Yves Saint Laurent zdają się przyświecać założycielkom Never Ever. Zamiast ślepo podążać za zmiennymi trendami,
Podróże służą nawiązywaniu nowych znajomości. Jednak chyba mało gdzie powinniśmy być aż tak ostrożni. Nieuczciwie osoby stawiają zazwyczaj na naiwność innych i ich ufności. Nawet, jeśli jesteśmy komunikatywni i bardzo
Każdy z nas ma kilka ulubionych rzeczy, niezwykle cennych, z którymi nie chciałby się rozstać. Trudno nam na przykład wyobrazić sobie funkcjonowanie we współczesnym świecie bez telefonu czy komputera. Bez czego jeszcze nie wy
Piąta edycja Art&Fashion Festival już za nami. Jak i w poprzednich, tak i w tegorocznej odsłoniefestiwalu nie zabrakło kreatywności, innowacyjności i świeżego spojrzenia na modę z różnychperspektyw. Marka YES, jak co
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czeg