Informacja prasowa, 27.08.2014SOLAR ZMIENIA FORMĘNajnowsza kampania wizerunkowa Solar potwierdza imponującą ewolucję marki. Kolekcja F/W 2014/15 została przedstawiona oczyma cenionego szwajcarskiego fotografa René Habermachera
WIRTUALNY SALON BRAFITTINGOWYIdealnie dobrany biustonosz podczas zakupów online? Czy to naprawdę możliwe? Okazuje się, że tak. Klientki, które nie mogą skorzystać z doboru biustonosza w salonach stacjonarnych, zyskały taką m
Dom to miejsce, gdzie można pokrzyczeć na siebie troszkę więcej niż gdzieś indziej, a także takie, w którym każdy mieszkaniec ma prawo bez skrępowania włączyć sobie telewizor, udać się do toalety i nie pytać o drogę, z
W zimie nie ruszamy się z domu bez nawilżających pomadek i balsamów do ust. Spierzchnięte, wysuszone i popękane wargi to powszedniość, której można uniknąć, stosując dobre produkty pielęgnacyjne. Kosmetyczna marka Orif
Nadchodzi taki moment w życiu każdego dzieciaczka, że porzuca dotychczasowe, banalne zajęcia i z chęcią zaczyna poznawać świat. To, co nowe lub zabronione kusi z podwójną mocą. A żeby się dowiedzieć wielu nurtujących dzi
Nowy salon YES w Starym Od 17 sierpnia 2013 roku odwiedzający Stary Browar w Poznaniu mają okazję zobaczyć salon YES w zupełnie nowej odsłonie. Przy projektowaniu nowego wystroju salonu uwzględnione zostały przede wszystkim wy
Informacja prasowa24 września 2019, WarszawaBiurowy dress code i rajstopy.Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?Profesjonalny wizerunek to podstawa udanej kariery zawodowej. W środowisku biznesowym obowiązuje specyficzny dre
Szczecin, 30 października 2015„Trick or treat…or t-shirt” – czyli moda na HalloweenDla osób, które nie są zwolennikami dosłownych stylizacji, projektantka Sylwia Majdan oraz „Hand Painted Club” stworzyli minimalistyc
4 i 5 marca br. we Wrocławiu został rozegrany pierwszy finał wojewódzki największego turnieju koszykarskiego w Polsce ENERGA Basket Cup. Do wielkiego finału, który odbędzie się 16 czerwca w Gdańsku w Ergo Arenie, zakwalifikow
Wygoda dla całej rodziny – opis miejskiej kolekcji BLVDJak dobrze przygotować się na sezon jesienno-zimowy, by móc czerpać z niego jak najwięcej radości? Na to pytanie odpowiedź doskonale znają eksperci marki KEEN, którzy