Americana, czyli powrót do korzeniSkórzane kurtki, wytarte dżinsy i trampki do kostki to nieodłączne elementy wszystkich rock’n’roll’owców. Zarówno tych, którzy lata temu tworzyli ten nurt, jak i współczesnych dziecia
Materiały prasowe, sierpień 2019 r.Jesień tuż-tuż!Lookbook OCHNIK JZ 2019/2020OCHNIK rozpoczyna nowy sezon! W salonachi e-sklepie marki pojawił się już długo wyczekiwany zwiastun kolekcji jesień-zima 2019/2020, w której
Sylwestrowo – karnawałowe kreacje są obecnie w czołówce kobiecych tematów. Paniom, które z tej okazji planują zainwestować w nowe dodatki proponuję zakupy uniwersalne, takie które sprawdzą się niejeden raz i nie ty
See You in Venice See You in Venice – to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną
BLANCA SUAREZ W KAMPANII REKLAMOWEJ INTIMISSIMISpot jest oparty na historii miłosnej między krawcem i kobietą. Dramatyczna sytuacja zakochanych spowodowana jest dzielącą ich odległością.Krawiec za pomocą swych wprawionych, d
See You in StockholmSztokholm – złożone z czternastu wysp miasto, kojarzone przede wszystkim z surowością, chłodem oraz muzeami od kilku lat inspiruje projektantów mody. Aby przybliżyć klimat tego miejsca, już od poniedzia�
Niemal połowa wszystkich problemów z działaniem smartfonów dotyczy przeglądania stron internetowych i mediów społecznościowych. Według użytkowników najbardziej frustrujące w korzystaniu ze smartfonów jest słabe i wolne
79% kobiet posiada konto w banku, 58% - produkty oszczędnościowe. Do tego ponad 32% pań posiada karty kredytowe i tyle samo spłaca zaciągnięty kredyt gotówkowy. Dla porównania wśród mężczyzn procentowe wyniki są… prawie
Britney, po tym, jak ogoliła sobie głowę, po tym, jak narkotyki i alkohol zaczęły mieć nad nią władzę, po tym, jak rzekomo na jednej z imprez została zgwałcona, a także po tym, jak urodziła drugiego synka, obecnie mająceg
Informacja prasowa Kościan, 25 maja 2021 r.CDRL uruchomiło sklep internetowy dla marki Broel Grupa CDRL kontynuuje rozwój internetowej sieci sprzedaży produktów marek własnych. Spó�