Miss Polski 2014 po raz kolejny ambasadorką znanej marki obuwniczejNajwiększą zaletą Ewy Mielnickiej, oprócz oczywistej urody, jest jej skromność, witalność i dobrze pojęta ambicja. Cechy te zauważyła i skutecznie wykorzys
Informacja prasowaWarszawa, 22 stycznia 2015Nowoczesna grafika i najwyższa jakość – limitowana edycja T-shirtów Sold Michała Szulca Michał Szulc w duecie z marką Destrology stworzyli limitowane T-Shirty z unikalną ilustrac
#Profesjonaliści WólczankaWólczanka to od dziesięcioleci nie tylko synonim jakości i dobrego stylu, ale również wyznacznik szeroko pojętego profesjonalizmu. To dlatego w sezonie jesień-zima 2019 twarzami marki zostali #Profes
Wygoda dla całej rodziny – opis miejskiej kolekcji BLVDJak dobrze przygotować się na sezon jesienno-zimowy, by móc czerpać z niego jak najwięcej radości? Na to pytanie odpowiedź doskonale znają eksperci marki KEEN, którzy
Informacja prasowa, październik 2014Kurtka puchowa Simple CP – kolekcja jesień-zima 2014/15Od wielu sezonów na wybiegach możemy zauważyć tendencję do zacierania się różnic pomiędzy modą casual a elegancką. Simple C
Warszawa, 27.06.2014Informacja prasowa Wyrafinowana moda męska w Galerii MokotówSektor ekskluzywnej mody w warszawskiej Galerii Mokotów znów się powiększa. Już 27 czerwca do butików z męską odzieżą dołączy marka Celi
Są ludzie, którzy mając lustra wydają się w nich nie widzieć. Bardzo łatwo to poznać po szeregu źle ubranych Polaków – a przecież opinia o naszym narodzie jest taka, że doskonale kształtujemy nasz wizerunek. Nawet maj�
Rozpoczyna się nowy rok 2007. Zaczynamy się zastanawiać, czy będzie on lepszy od poprzedniego, co nowego przyniesie, czy coś się zmieni w naszym życiu. Odpowiedzi na te nurtujące nas pytania nie znamy. Ale możemy zrobić wszys
Kobieco, ale nie wulgarnie.Odczarowujemy zwierzęce motywy w modzieNie brakuje kobiet, które unikają noszenia zwierzęcych printów czy futer, bo obawiają się, że zamiast kobieco będą wyglądać wulgarnie i przesadnie niczym R
Warszawa, 19.12.2017 r.Moda stawia na promocję– Apart przed CalzedoniąAnaliza domu mediowego CodemediaWydatki mediowe branży modowej wyniosły w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku ponad 154,8 mln zł, o 865,7 tys. zł