Jak wynika z badania firmy badawczej Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Browaru Amber z Pomorza dla Polaków piwo to wciąż napój jasny - głównie lager i pilsner. Z analiz Homo Homini wynika, że zna je aż 78,2 proc. respond
ALDO– kolekcja wiosna/lato 2013Marka ALDO, znana z kolekcji butów i akcesoriów projektowanych zgodnie z najnowszymi światowymi trendami, prezentuje nowe propozycje na sezon wiosna/lato 2013. Kolekcji towarzyszy odważna kamp
Milano Moderno– kolekcja PRIMAMODA na jesień-zimę 2014Niezależnie od aktualnych trendów, Mediolan utrzymuje się na topie! Stolica Lombardii od początku lat 80 uznawana jest nieprzerwanie za centrum kultury, sztukii oczyw
Kontynuując sylwestrowe, ubraniowe poszukiwania pozostajemy dziś przy sprawdzonej ciemnej kolorystyce. Mała czarna jak wiadomo zawsze działa, a jeśli zestawić ją z efektownymi dodatkami za każdym razem może budzić podziw n
Warszawa, 17 stycznia 2017Zostań super bohaterkąNowa kolekcja Etam to hołd kultowej Wonder WomanMiała być kobiecym odpowiednikiem Supermana. Stworzona w latach 40. Wonder Woman to symbol silnej, zdecydowanej, walczącej ze złe
Informacja prasowaWarszawa, 13 listopada 2014Mocny trend – moro w kolekcji SOLDSOLD – najnowsza marka Michała Szulca stawia na niebanalne printy i unikalne w formie ubrania. Nowością jest wykorzystanie w kolekcji niecodzienny
Sztruksy to idealne spodnie na weekendy, na spacery w parku, ale zestawione z odpowiednią górą posłużą także na bardziej formalne okazje.…
Gold, Champagne, Fuchsia –intrygujące zapachy w najnowszej kolekcji KariNieuchronnie zbliża się koniec lata, a wraz z nim pojawia się tęsknota za beztroską wakacji. Jak podczas jesiennych miesięcy zatrzymać wspomnienie ciep
Plażowe trendy na lato/ Modnie, plażowo i kolorowo!Kiedy myślimy o stylu plażowym, najczęściej przychodzi nam do głowy bikini, czy jednoczęściowy kostium do pływania. Oczywiście, odpowiednia garderoba zależy od tego, co ch
Euro RSCG Worldwide opublikowało raport „Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji” na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wy